Första skoldagen

Hej igen, glömde helt bort att skriva i går. Blev trött och jag håller på för fullt med smycken. Har fått mycket beställningar och det är väldigt kul för jag tycker det är så roligt att hålla på. Har även fått så mycket fina kommentarer av folk som berömmer mig! Blir så glad
Första dagen i skolan var idag och jag var verkligen taggad på att börja pluga igen. Men när vi kommer dit så säger lärarna att vi inte ska börja jobba förän nästa vecka. Men imorgon får vi redan datorerna! Wiiiie!

Jag är ledsen o säga att jag inte har tid att skriva här just nu, måste fortsätta med smyckena som jag ska posta imorgon!

Ha en bra kväll
14 månader med Andreas idag!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0