Stress morgon med Emelie

Jaha, tisdag idag och imorse hade jag och Emelie inte något flyt. Vi skulle ta bilen till Vingåker för att åka buss därifrån men då hände det något med henne bil, och då skulle vi skynda oss till bussen, men vi hann inte dit för att min katt sprang med oss ut i skogen och han är så trög så han hittar inte tillbaka.. Så vi fick vända igen och ta min bil ner till Vingåker. Men men vi skrattade och allt gick bra, vi hann med bussen så =).
På bussen sov vi som alla andra dagar, det är så skönt och sova på bussen.
Nu har jag, Kajsa och Emelie varit i cafeterian och handlat lite, snart har vi Social Omsorg. Kvällens planer är att fira min andra syster eftersom hon fyller år idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0