Hemsida o allt

Jaha, bilderna från våran myskväll som jag skrev ska komma in, dom kommer in. Men inte just nu, för just nu så håller jag på med att planera lite.. Jag håller nämligen på att lägga in annonser på en sida med mina smycken. 
Jag läste även på en annons på denhär sidan att en tjej var sugen på att ha ett loppis där man säljer sina grejor även smycken då. Jag själv känner mig väldigt sugen på att hitta på något liknande. Den här tjejen bodde i Göteborg så det är ganska långt för min del. Men hon skrev även att hon hade haft något liknande förra året där dom träffades ett gäng och köpte lite av varandra och det kom även andra såklart.
håller även på med en hemsida.. vi får se hur det går =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0