30 och 40 års fest!

Igår var jag och Andreas och firade min syster och Mattias som fyllde 30 och 40 år! Det blev en trevlig kväll men mycket mys med Hedda. Therese fick en symaskin av oss i familjen och Mattias fick en tatuering. Det blev smörgåstårta och fika. Mot kvällningen så fick jag lägga Freja och henne kusin Alice. Vi borstade tänderna, kissa och tvätta oss,eller dom gjorde de och jag hjälpte till. Sen så la dom sig i Frejas koja så satte jag på en film åt dom. Senare in på kvällen åkte jag och Andreas hem, vi somna som två stockar, men vaknade lagom vid 3 tiden av åskan. Hela morgonen så har vi legat och myst och bara pratat, en underbar morgon med min fina pojkvän. Han är verkligen en person som gör mig dag så mycket lättare. Med dom vakra raderna så avslutar jag inlägget och 2 bilder från igår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0