4 augusti!

Godkväll,
Idag har jag varit på smultronstället med familjen en sväng, vi åt givetvis glass och kollade även på båtarna i hamnen. Glassarna är ju väldigt stora där som ni kanske redan vet och jag orkar inte äta upp min, Men dem glassarna är så sjukt goda=). När vi kom hem så somnade jag i soffan några timmar. Och nu ikväll så har Kim varit här. Vid 23 tiden så skjutsde vi in några grabbar till stan. Och nu ligger jag i sängen och ringde just andreas för att säga godnatt för det gör vi varje kväll och den konversationen såg ut typ såhär

A: aah.. hallåå..
I: Hej gubben, förlåt sover du?
A: aaa...
I: okej, förlåt godnatt hejdå!
A:Men isabell? jag älskar dig:)
I: hihi, jag älskar dig med. pusshejdå
A:puss!

Han gör mig verkligen så glad, jag ville bara avsluta så han skulle få sova vidare, men då tyckte han det fanns lite viktigare saker att säga först :).

Imorgon blir det nog bada vid sjön, om vädret håller i sig. :) 
Hoppas syrran min trycker ut ungen snart, jag börjar bli otålig o vänta. Jag tycker det är dags nu!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0