Ett seriöst inlägg

Jag har haft en tanke som kommer och går nu flera månader och den tanken lämnar mig inte. Allt har inte gått som en dans den senaste tiden för mig. Jag har haft lite problem med familjemedlemar, jobbigt i skolan, jobbigt med vänner, en trafikolycka osv. Jag har verkligen inte varit på topp men jag har verkligen fått stöd och hjälp av min familj och vänner. Sen finns det folk som enbart frågar mig hur jag mår och vad som hänt och grejor enbart av nyfikenhet och jag tål det verkligen inte. Det är förns nu jag känner att jag kan prata och skriva om det utan att börja gråta. Jag måste även nämna Andreas i detta inlägg, han är verkligen världs bäst, så många nätter vi suttit uppe och pratat, så många timmar han lagt ner på att lyssna och hjälpa mig.

Men jag som många andra ska fan inte klaga. Här sitter jag med ett hus att bo i, skön säng, mina smycken som jag tycker är så kul, jag har en familj, jag har vänner, jag har pojkvän. 
Jag som många andra har det väldigt bra, och då menar jag faktiskt dom flesta, det finns alltid alltid någon som har det värre. Och för tillfället så kan jag inte göra annat än att skänka en stor Tanke och Kram till en familj som verkligen behöver den.
Man ska fan inte klaga över dom här småfelen som jag har, jag är fullt frisk och har en hel kropp som många andra inte har.

Till er andra, ta vara på det ni har, för när man förlorar något som man tycker om så inser man det när det är försent. Släng en extra tanke på andra som behöver den. Och ta vara på varje dag och tid vi har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0