Önskan om frågestund, vad tycker ni?

Vilken härlig dag lallalallallalalla. Första dagen i skolan efter lovet och jag fick äntligen träffa tjejorna igen. Ämnet att prata om idag i klassen var ju givetvis klassfesten som äger rum nu på fredag. Hur alla ska komma dit, vart vi ska och vilken tid vi ska dit, ska man ha med sig något osv. Något som är bestämt iallafall är att jag, jossan, kajsa och erica ska ses innan och laga mat och fixa oss. Det blir nog säkert jätte bra =).

Nu ligger jag i Andreas soffa och får mina fötter masserade, jag ha verkligen haft ont i mina fötter den senaste tiden. Och jag har inte bytt skor så jag vet inte vad det beror på. Lägger upp en bild på dagens outfit sen också. Sen har jag fått önskan om frågestund.. Vet inte vad jag tycker om det, vad tycker ni?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0