8 minuter från bussen och lång väg att gå

Igår blev det en hemmakväll med andreas. Vi åt grillat och hasselbakcspotatis med min familj. Jag älskar verkligen grillat! Mot kvällen blev det mys och skipbo. Dagens planer blev det Örebro. Jag var tvungen att köpa lite mer pärlor och sen har jag ju tittat en in en body på bikbok som jag köpte idag.
På eftermiddagen så åkte jag till jennifer och var med henne och alexandra. Kvällen har varit väldigt sjuk. Vi började med att äta hemma hos jennifer med hennes familj och pratade en stund, vi 20.00 tiden tog vi bussen till katrineholm. Vi skulle gå på en chillfest vid ica nära och när vi äntligen kommer fram i denna kyla så är festen flyttad till laggarhult. När vi kommer till sjukhustrakten så kom vi på att det inte var någon ide att dra dit eftersom vi skulle ta 22.30 bussen tillbaka till vingåker. Och vid det här tillfället så var klockan 20.55. Vi ringde taxi och frågade vad dom skulle ha för att skjutsa oss från sjukhuse till stationen och dom skulle ha 90kr. Vi kom överrens om att det var värt det och frågade om dom kunde köra på direkten, men nej det var 40minuters kö. Vid den tiden så var det bara 8 minuter kvar tills bussen skulle gå, och då fanns det bara en sak att göra och det var att springa. 3 tjejor med dålig kondition och i den här kylan PLUS halka. Det kunde bara sluta på ett sätt, vi sprang och målet var ju givietvis att hinna och att inte halka. Vi springer och är på stationen 21.15 när bussen går och vi hinner med den. Vi lägger oss i varsit säte och skrattar av lättnad, bortdomnade kroppsdelar och heeeelt slut.
Vi beslutar oss för att gå till Joan´s oh ta en kopp varm choklad. Och när vi kommer dit så är det värsta party musiken och vi kommer in och är helt slut och ser ut som tusan. Men men, det var inget med det, kvällen slutade med En kopp TE med på Joan´s med underbara tjejor och mycket skratt. Nu är jag sjukt trött och ska sova, visar bilder på pärlor och nya smycken i morgon!

Bodyn jag köpte idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0