30 butiker och ingen har?!??

Jag skojar inte om jag säger att jag ringt 30 sportbutiker sen klockan 10.30. Har ringt i hela Örebo, Eskilstuna och alla i Norrköping! Jag försöker få tag i 3 par längdskidor men det finns verkligen inga.. Om det finns några så är det till pappa och så finns det inga till mig och maria. Eller så finns det till alla, men inge pjäxor osv. Det tar aldrig slut, så just nu ser det ut som pappa får åka till Eskilstuna och jag och maria till Örebro. Det hinner säkert ta slut, så vi får se hur det blir. 
På förmiddagen klippte jag mig, och det försvann då 4 cm av mitt hår, rätt skönt det är att klippa igenom håret. Det känns så skönt och bra!
Nu ska jag lägga mig i soffan och ta en pause från ringadet, sen ska jag se Sista Minuten. Jag missade det igår på tv ås jag tittar idag på svtplay!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0