Fotbolls fredag

Igår kväll åkte jag och Andreas in till Katrineholm och tittade på Specce semifinaler och finaler. I duve mötte vi upp Erika, Marcus, Lucaz och Kajsa. Värmbol vann ju till sist och efter en trevlig kväll åkte jag och andreas hem med kim.
När vi kom hem åt vi tacos och myste!
Imorse gick v upp 09.00. Andreas skulle till stan och titta på syster sin som spelar fotboll idag och vi andra drog till soptippen med lite skit. Sen tog vi en runda till pappas jobb och försökte få upp bakdörren på min bil. Den gick i baklås för ett tag sen, men vi fick upp den ganska så snart! Vilket var väldigt bra så nu ska jag sätta mig ner och fortsätta titta på vad jag önskar mig tills jag fyller. hihihi!

På eftermiddagen blir det ett varv i skidspåret!


Kommentarer
en sårad erica!

jag stavas med CCCCCCCCCCCC! :(

2011-01-15 @ 17:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0