Levande begravd

Andreas och jag somnade förut och det var verkligen jobbigt att stiga upp vid 20.00 tiden. Jag insåg att vi inte skulle somna ikväll om vi sov vidare, men det struntade andreas i. Han sov och sov och surrade om att han hade så ont i nacken. Men efter mycket om och men så fick jag med han på att se en film.
Det blev ...
En träkista hittas nedgrävd i en sandlåda på en lekplats i centrala Stockholm. I kistan ligger en välrenommerad åklagare. Beck och hans team konstaterar till sin fasa att åklagaren blivit levande begravd. De hittar kopplingar till ett MC-gäng där ledaren nyligen blivit frisläppt från fängelset. När ledaren senare hittas mördad i en liknande träkista tar utredningen en ny riktning. Ytterligare kistor upptäcks runt om i Stockholm där alla offer har blivit mördade på samma plågsamma sätt. Beck inser att de jagar en sadistisk seriemördare som spelar ett spel med dem och som hela tiden ligger steget före. När skall mördaren slå till igen och vem står på tur?

Den var väldigt spännande! Och lätt den bästa av alla beck filmerna. Jag rök faktiskt till flera gånger.. hihi
Den får absolut 5 av 5 stjärnor av mig, men jag rekomenderar att man inte ska se den ensam!!
Här kryper vi ihop och myser lite, nu ska vi sova! natti natti!
Ingen outfit idag eftersom vi somnade.. Så det blev denna bild istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0