Mys med alexandra ljung!

igår kväll fick jag sällskap av en alexandra, hon kom nämligen hit med en påse chips och en loka. Vi skulle titta på en film tänkte vi men det gick ju som alltid när jag ska göra något = SKIT
Jag lyckas alltid kunna ladda ner en film på ca 40 minuter, men filmen vi skulle se igår skulle det ta flera veckor att ladda ner, så det strulade alltså med internet igår. Men det löste vi genom att se en annan film istället. Kommer inte ihåg vilken det blev men jag somnade unden filmen iallfall och alexandra kollade klart, sen väckte hon mig när filmen var slut och sa att vi skulle gå och borsta tänderna, då blev jag pigg igen. Då låg vi och titta lite på facebook och pratade till halv 2 tror jag. Då somnade hon som en stock och jag var inte alls trött..
Imorse vaknade vi av att tvgubben var här 09.30 han skulle fixa så jag fick kanaler i mitt rum så det var bara att stiga upp. Nu har vi just spelat skipbo. Det är ett roligt kortspel som man blir lite frustrerad av att spela..

Bilden är tagen från igår när vi låg i sängen och pratade!

SKIPBO speeeeeel!
Nu väntar vi på jennifer och filippa som ska komma snart och göra oss sällskap ! =)
Idag spelas det GP (volleyboll) i stan som jag gärna skulle vilja se, men hinner nog inte in till det, så jag åker nog in imorgon.
P.S     AKON ÄR BÄST


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0