norrköping med farfar och farmor

Igår eftermiddags så fikade vi efter skolan på coffie house ( bilder kommer ikväll ) det var trevligt!  hih
vid tiden så åkte jag till norrköping med min farfar och farmor, jag skulle springa in på en affär och köpa min födelsedags present från andreas till mig. Jag köpte en sak till han och en till mig från han! hahha:D
Bild på det kommer också ikväll! Sen gick vi in på Clas Ohlson och köpte en smyckelåda till mig, alltså en låda osm ajg ska ha alla mina pärlor m.m till. Jag får nämligen pärlor idag, eller jag hoppas jag får dom idag. Hon sa på onsdag så jag hoppas dom kommer idag ! =)

Anledningen till att jag inte kan lägga ut bilder nu är för att jag är i skolan och att jag inte har med mina datasladd till mobilen. Just nu sitter jag och skriver min inlämning om celler. Det går verkligen segt och den ska vara inlämnad ikväll.. Men som sagt, bilder kommer ikväll på in födelsedagspresent och mina pärlor om jag får dom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0