Örebro

07.00 ringde klockan, då var det dags att paddla sig upp. Dagens planer bjöd nämligen på en trip till Örebro. Vi skulle nämligen titta på andreas syster emelie när hon spelade fotboll. Med andra ord så har jag suttit på en träbänk hela dagen och min rumpa gör verkligen ont. Nu ligger jag i sängen och är verkligen jätte trött, ikväll blir det antingen 
  • Beck - levande begravd
  • The last song
  • Göta kanal 3
  • World trade center
  • Snuten i hollywood 2
Dom två första filmerna har jag på datorn och dom tre sista alltså går på tvn ikväll. Har inte bestämt mig vilken jag ska se, men jag ska iallfall sova en vila en stund nu innan jag somnar! 
Dagens outfit kommer upp sen med, och sen skriver jag även vilken film det blev!

Ett stort Grattis till GP-finalplatsen grabbar !

2 Bilder från idag!
min godis som ser lite småsuris ut! hihih..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0