Romme idag!

Imorse ringde klockan 04.45 och dagens planer var att åka till Romme på frilufsdag med skolan. På med alla kläder och in med skidorna i bilen och sen hoppa på bussen och sen bar det av. I bussen på väg upp sov jag mesta delen av resan, jag var verkligen trött och det var så skönt när jag vakna för då var det bara en liten bit kvar. 
Jag, Jossan och Emilia åkte som bara sjutton och det gick utav bara farten. 
Efter lite skidåkning så blev det lunch och jag hade med mig en sallad och risifrutti m.m. Sen satte vi oss uppe på toppen och stekte en stund. Det har varit en grym dag och jag har inte ramlat någon gång. På hemvägen i bussen sov nog dom flesta, det var iallafall knäpptyst och jätte skönt.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att jossan ska logga in på msn och skicka lite bilder från dagen. Så senare ikväll så kommer det upp lite bilder :)
Grym dag iallafalll 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0