mina ögon har klibbat igen!!!

Vi kom hem med 3 par längdskidor och vi åkte en sväng i förrgår kväll och jag ramlade typ 15 gånger..
Men experten i vårat skidgäng sa att det var ett dåligt underlag att åka på igår kväll, vilket jag håller med om eftersom det var isbana överallt. Men på en del ställen gick det faktiskt rätt bra!

Igår så var jag, robin, alxandra och andreas inne på speccecup i duveholmshallen. Det var kvartsfinaler och vingåker åkte ut..
Imorse när jag vaknade så kunde jag inte öppna ögonen.. Dom var helt igenklibbiga.. Så har pratat med sjukvårdsrådgivningen och dom sa att jag ska badda med vatten ett tag och se om det blir bättre. Så jag håller på som en tok nu!
Inte nog med det, jag har knappt någon röst kvar och jag är genom förskylld. Just nu ligger jag nerdäddad i soffan och tittat på tv, ska försöka få i mig någon mat också, för det behöver jag känner jag. Kul att man vågar vsa sig ute nu med dom här ögonen, jag ser helt nerdrogad ut och jätte sjuk..
Förlåt för dålig uppdatering, men tyvärr har det blviit så nu.


Kommentarer
Experten Anne-Elise

Du åkte ju superbra för att vara första gången! Nu ska vi åka som bara den! Undrar var vi ska ha vårt träningsläger :-) Kram

2011-01-13 @ 21:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0