SMYCKE TILLVERNING HÄR HEMMA

På onsdag ska jag börja göra egna smycken, har fått hem lite av delarna jag beställt, nu väntar jag bara på pärlorna!
Jag fick en liten kick innan jul att jag skulle börja göra egna smycken, jag har suttit och läst till mig i Panduro katalogen och sen har jag även fått hjälp på Britt-Maries pyssel och pynt. Det är en liten butik i Katrineholm, mycket trevlig personal som har hjälpt mig mycket!

Men som jag skrev så har jag bara fått delarna, men inga pärlor, dom får jag på onsdag och då kan jag börja göra smycken :)
Här ser ni allt jag fått hem, pärlorna som ligger i mitten är såna jag plockat löst, dom jag har beställt är i askar och det är pärlor ( runda ). 
Sen är det verktyg, kedjor, smycketråd och läderband, avslut till läderband osv.
Lägger ut bilder på pärlorna på onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0