En grym helg

Sitter hemma hos jennifer. Hon fyllde år igår och vi firar henne idag. Det har blivit tacos och prat, nu sitter vi i hennes vardagsrum och lyssnar på musik.
Imorgon ska jag klippa mig klockan 9 sen ska jag åka till örebro på eftermiddagen och titta på skidor!

I lördags så fick jag en bil, tro det eller ej. Men vi skulle åka och kolla på en ny övningskörningsbil och när vi kommer hem så säger pappa att jag får den som min första bil och att vi kunde övningköra med den så länge tills jag blir 18. Det är bara 1 år kvar!! HIHI
Jag fattar inte är den är min, tack snälla pappa och Anne-Elise

Bild på bilen kommer upp i morgon!


Kommentarer
Anne-Elise & Pappa

Den får du vårda ömt. Vi kommer att tillbringa många timmar i den! Kram

2011-01-13 @ 21:39:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0