just idag är jag stark, just i dag mår jag bra

Ja det stämmer verkligen, jag känner mig både stark och glad. Inte nog med det, jag känner mig stabil med båda fötterna på jorden.
Den senaste tiden har varit en turbulent tid. Mycket snack, väldigt mycket snack där mycket inte stämmer, folk är fega och inte står för vad som är sant och inte. Skyller på någon annan så man själv kommer undan. Snackar med varandra men kan inte snacka med den det egentligen handlar om? Men som en person sa till mig, sanningen kommer alltid ikapp en. Och det gör den nu och det känns underbart!
Det jag har lärt mig av allt detta och den här tiden är att jag verkligen inte kan lita på några jag har litat på, att en del inte vet vad ordet respekt betyder och att folk är grymma på att döma andra i förväg. Jag tycker att alla på jorden är värda att få säga sin mening i allt, speciellt när det handlar om en själv. Men alla är också värda en andra chans, men då ska dom bevisa att dom är värda den.
Men det bäst med denhär tiden är att jag alltid har vetat vart jag har mig själv. Och jag är så glad för att jag aldrig har tvivlat på mig själv. men jag kommer ALDRIG sluta förvånas.
Det som gör mig ledsen är att jag kallade dessa för mina vänner.

Döm aldrig någon förän du vet sanningen. för du kommer ångra dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0