Sommarlov och en myskväll!

Jag hann inte testa olijan igår, så ikväll tänker jag göra det! jag känner redan nu hur lena mina fötter kommer att vara!!!:)
Gårdagen var jätte mysig, andreas kom hit och var här en stund. Jag visade han mina nya kläder som jag köpte igår, jag kommer även lägga upp dom här på bloggen senare idag när jag tagit kort på dom.
Efter det så åkte vi ner till ica och köpte chips osv. Sen åkte vi hem till andreas och kollade på filmen The other Guys med hans föräldrar. Eller... andreas kollade själv för vi andra somnade :) hihi. Det var ändå en mysig kväll och en bra start på att fira mitt sommarlov.
Jag jobbade ju sista dagen igår och det kändes både bra och dåligt. Skönt med lite sommarlov, samtidigt som jag har trivts och tyckt det varit roligt att jobba med demens. Som jag har nämt tidigare så har jag haft bra sällskap, Alexandra, Alice och Julia plus dom på min avdelning såklart!
Men jag har ju praktik i höst i 4 veckor på demens så jag hoppas att jag får komma tillbaka dit!
Fick denna ros av dom på jobbet!


Kommentarer
william

fin header:D

2011-07-02 @ 13:21:38
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0