fix med designen!

Nu är jag tillbakaa!!:)
Mitt sommarlov är snart slut, det har verkligen gått så fort. Men jag är egentligen inte ledsen över det, är faktiskt taggad till åk2. Jag vill bara gå klart skolan och börja jobba!:). 
Just nu så håller jag på och ska försöka göra länkar uppe i headern på min smyckeblogg . Det menas med att det ska stå Armband, halsband osv så man kan trycka där :). Jag har lyckats få in länkarna  men inte lodrätta som jag vill ha dom!
Igår så möblerade jag och andreas om i hans stuga. Han ska nämligen köpa TV och så idag så vi var tvunga att fixa lite, Bild på hans rum kommer upp senare när vi är klara!:)

Vill även skänka en tanke till alla drabbade i Oslo..!
En bild på min ena katt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0