En bra vän!

Iförrgår fick jag ett samtal från en gammal vän och det var Kim som ringde :) vi pratade på och vi bestämde även att vi skulle fika dagen efter (igår alltså). Han är verkligen är bra vän, vi umgicks mycket förut men inte så mycket längre men ändå vet vi vart vi har varandra! Det är äkta vänskap!
En bild på Kimis!

Igår på eftermiddagen så jobbade jag och Andreas ute vid Trollåsen på folkracebanan. jag grillade typ 350-400 hamburgare och Andreas stod nere vid bilarna i starten. Det var faktiskt väldigt trevligt. Efter en lång dag därute så åkte jag och Andreas hem och duschade, sen låg vi och pratade och myste:).

Idag har jag klippt gräs på pappas jobb. Jag har även lagat mat här hemma nu till kvällen. 
Jag fick inte alla mina kläder från Gina tricot.. 2 klänningar var tydligen slut:/
jag håller även på med ett nytt armband, men snart får jag sluta med det för pappa kommer hem snart och då ska vi städa båten.
Men armbandet bli klart ikväll!
www.isabellssmycken.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0