20.01 söndag!

Det är söndag och dagen har gått i ett.. som vanligt! Tiden räcker inte rikigt till känner jag, men det gillar jag! Jag tycker om när det finns mycket att göra. Vi har varit och firat min kusin som fyllde 15 i torsdags, helt sjukt vad stor han har blivit. Jag kommer ihåg när vi var små och han tyckte om att sitta i mitt knä med sin snuttefilt! Men den tiden är förbi, nu har han fått moppe och grejor.
Det är midsommar i helgen som kommer och jag ser verkligen fram emot det. För på fredag när det är midsommarafton så har jag och Andreas 1år tillsammans. Helt sjukt vad fort det ha gått, känns som det var förra veckan vi pussades första gången! hihih!

Nu ska jag fortsätta att se solsidan, veckan som kommer är fullproppad!
Det gäller att prioritera..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0