humlegården sista veckan

Jobbveckorna börjar lida mot sitt slut. Jag är inne på min tredje vecka och det har verkligen varit kul att jag hade inte haft såhär kul om jag inte hade haft bra sällskap. Alexandra, Alice och Julia har verkligen gjort att dagarna har rullat iväg. Min sista dag är på fredag och det ska bli skönt med lite lov, samtidigt som jag kommer sakna jobbet.
Jag har givetvis jobbat nu när det varit sol, och när jag kommit hem från jobbet så är jag så trött. Det jag menar är att jag inte hunnit fixa brännan ännu, men jag ska se till o fixa det när jag är ledig!

Jag hör av mig ikväll, ha en fin dag!



Kommentarer
A

Riktigt träligt faktiskt :(

2011-06-29 @ 18:02:09
URL: http://alexandraas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0