Isabells tips om olivolja!

Den här årstiden så lider jag av eksem och torr hud. Inte nog med det, mina ögon har börjat rinna också. Det ända som hjälper är olivolja. Jag smörjer in min hud med olivolja när den är torr och så lägger jag mig på en handduk. Det funkar bra! Huden blir mjuk och len!
Jag har även läst att om man har torra fötter så ska man smörja in fötterna med olivolja, sen ska man ta på sig fryspåsar på fötterna och gå runt i ca 5 timmar. Ta gärna dubbla påsar ifall de läcker. ha lite olija i botten på påsen. När det är dags att ta av sig påsarna så torkar du dom torra sen är dom sjuukt lena!

Detta ska jag pröva på fredag så kan jag skriva om det fungerade!!
Mer tips kommer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0