återigen så är alla kvar

jag har fortfarande lika många besökare även fast jag inte skriver!!
Jag är så himla nyfiken på vilka ni är, jag har haft väldigt mycket (som alltid...) så jag har inte hunnit blogga.. Jag håller på med mina smycken för fullt. Jag tycker det är jätte kul att ni handlar av mig och ger mig beröm.
Jag har pluggat en del och handlat en del och ja, det har varit allmänt mycket.

Det är sååå skönt att det är sommarlov snart, vi slutar skolan nu på lördag men jag börjar jobba direkt på måndagen. Men det gör mig ingenting, det känns skönt!
Jag har även varit på körskolan och haft en körlektion, det gick jätte bra och jag är jätte nöjd med killen jag ska få köra med tills jag har mitt körkort i min hand! 
I söndags så träffade jag mina lilla systerdotter, eller vadå lilla? hon är 3 ½ år. Men snart så har hon en lillebror eller lillasyster så då får jag börja säga lilla igen. Vi busade, satt i solen och åt mat. Inte nog med det så ska jag få träffa henne igen på lördag en sväng. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0