Det tar ALDRIG SLUT?

Denna vecka är verkligligen sjuuukt full. Prov efter prov efter prov efter tandläkaren efter utvecklingssamtal efter spruttagning osv. Jag hinner ingeting jag verkligen vill göra, vara med kompisar, göra nya smycken eller bara vara.
Jag längtar verkligen sjukt mycket efter lov och det är inte lov förän vecka 16.
Hoppas det går bra för er andra på era jobb och skolor och att ni inte har det lika stressigt som jag har det. Jag har inte ens tid att blogga längre, men jag försöker verkligen att hinna med det med. Det kommer bli lättarev sen när vi får våra Macdatorer så kan jag skriva mycket och hela tiden :)
Jag ska försöka hinna ut och springa en vända snart igen också, målet är ju KK.joggen i sommar. Det är et tlöft som jag lovat så jag hoppas verkligen jag kan hålla det. Eller rättare sagt så har jag inget val.
Nu ska jag ta och läsa min religionsbok eftersom jag har prov i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0