Klassfest,nya kläder och lammungar!

Jag köpte ett par nya byxor i torsdags på stan när jag var där med Kajsa, Jossan och Erica. Jag köpte dom till våran klassfest som varade i fredags. Jag köpte även ett bälte till byxorna. Sen när jag kom hem så hade jag INGENTING som passade till, men efter mycket byte och mycket olika tröjor så hittade jag ett linne, och det fungerade rätt bra.
Klassfesten var kul, alla var nästan där och det var kul att träffa alla utanför skolan. Jag kom hem vid halv 3 så var väldigt sliten igår (lördags). Men vid 10 tiden så kom familjen och hämtade mig hos andreas, vi skulle till pappas mormor och fika och det var väldigt trevlig, hon blev så glad när vi kom. Vi tittade även på kattungar, kossor och lamm. Jag vill ha en lammungeeee!!

Skärp 49.50kr  Chinos 199kr  Båda från H&M
Här äär jag hemma hos jossan när jag var färdigfixad
Erica, Jossan och Jag hemma hos jossan innan vi skulle åka till klassfesten. Kajsa tar kortet!
Det blev ett blått linne till mina nya byxor.
Natalie och jag på klassfesten.
här är bara 4 små lamm. Det fanns väldigt många fler! hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0