Måndag igen!

Idag är det måndag, och det innebar givetvis skola. Jag vaknade upp med andreas bredvid mig och kände genast hur jag bara ville ligga kvar i sängen och mysa heeela dagen. Men så blev det inte, utan vi steg upp och åt en gemensam frukost och så kilade vi iväg till skolan.
Igår var det ju Big brother ocksåå, jag missar inte ett enda program av det! Och jag ville att Roza skulle ut igår för att det var så gulligt när Nicky var där och väntade på henne:).
Den här veckan är rätt soft eftersom vi inte har så mycket att göra i skolan, till skillnad från förra veckan. Shiet, jag hade inte ens tid att andas det kändes det som.. Inte nog med det, på fredag är vi lediga. wiooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0