Mässa på eftermiddagen

Vi var på mässa idag på eftermiddagen, och fick då information om vidare utbildning efter gymnasiet. Fick med mig lite papper hem som jag har suttit och läst lite nu. Jag anmälde mig också på en branmans helg. vilket innebär att jag ska få vara med en hel helg på brandstationen och vara med på utryckningar osv. Väldigt kul :)
Jag hade också det där stora provet idag och det gick rätt bra, jag tror det gick bra iallafall. Har även en väldigt rolig film på min telefon på jonas, kajsa, emil och jossan i klassen. Tveksam om jag får lägga ut den. haha.


Häften om Polisen, försvaret, jobb i nya zeeland sydamerika och i australien.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0