litet avbrott men tillbaka

Dom senaste dagarna har det varit full rulle. Jag har varit hos veterinären, jag har varit i Örebro, jag har pluggat och jag har varit i skolan.
I Örebro så handlade jag lite kläder som jag kommer lägga ut så småning om. Inte nog med det så har mina kattungar blivit jätte stora och dom springer och leker som bara den. 
Veckorna går så sjukt fort och det är snart sommarlov, jag tyckte det kändes lite onödigt att ha påsklovet nu.. Det känns alltså onödigt att komma tillbaka till skolan och inte hinna göra så mycket innan sommaren.

Inte nog med det så ska jag den 3-4 juni vara med på katrineholmsmarknaden och sälja mina smycken! vad sägs om det???:)

Nu har jag och andreas bakat kladdkaka och nu ska vi äta den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0