time after time

Tiden går så fort! Jag är ju snart 18år?? 2011 är snart slut? Jag kommer ihåg när jag fick min första penna och sudd i skolan i förskolan. Jag kommer ihåg när Andreas pussade mig första gången, det kändes som att det var för typ 2 månader sen kanske. Det är ju ca 1 år och 5 månader sen!! Vi har fortfarande såå himla kul ihop och vi är fortfarande nykära och kommer vara det huuur länge till som helst!! HIHIH!!!
I helgen är det dags för jobb och det är verkligen kul! Jag tycker om mitt liv, det är full fart och jag trivs som fisken i vattnet! Har just ätit jordgbbar och glass, det satt fint på en dag som denna.
Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan och bara ta det lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0