Bra praktikvecka

Återigen är ni bortprioriterade. Men Denna vecka har jag och Andreas bott själva så det har varit laga mat och fixat en del. Inte nog med det så började jag min praktik på Dammsdal i måndags och jag trivs väldigt bra. Har varit där en stor del av veckan och jobbat ganska sent om inte annat. Snart är det den 27 november och då är det julmarknad där jag ska sälja mina smycken, det betyder att jag måste börja göra väldigt många snart. Det går ju sådär eftersom jag får beställningar hela tiden. Men inte sura för det, jag ska göra allt jag kan för att få det gå ihop!:)
Nu på min lediga dag ska jag plugga klart en uppgift från skolan, sen skicka in den. Om det blir tid över så är det smyckena som tar över!
seee yooou!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0