En jätte mysig kväll med tjejerna

Avslutar en tuff vecka med en sjukt trevlig tjejkväll med underbara vänner. Vi har grillat, spelat sjukt roliga spel och skrattat. Skrattat mera och sen ätit masa gotti och pratat massor!!
Dom har tog nattbussen hem och efter en stund så fick jag ge mig ut i mörret och hämta min käraste som var på fest. Vi kom hem hit och lagade lite nattmat sen somnade vi. Nu är klockan 11.40 dagen efter och Andreas ligger här brevid mig och sussar, han är inte pigg på att gå upp redan...
Dagen ser väldigt bra ut, vi ska städa lite här hemma, sen laga mat tillsammans och sen åker vi hem till Andreas familj och spelar Bingo lotto ikväll.
Denna vecka så bor Andreas hos mig, vi lagat mat och umgås tillsammans. Det ska bli en jätte msig vecka!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0