Jobb dag och fix

Idag har jag jobbat och det gick kanon bra! framöver nu så ska jag jobba varannan helg. Jag jobbade med jennye och det blev en bra dag tillslut efter lite brist på mat osv. Efter jobbet åkte jag hem till farfar & farmor och blev bjuden på mat. Vi satt och pratade ganska länge och nu sitter jag hemma i soffan och kollar på fångarna på fortet. Inatt så kommer Pappa o Anneelise hem så jag tänkte ta fram damsugaren snart så är det lite fint när dom kommer hem.
Det blev en paus under detta inlägg, jag fick nämligen besök av Kim, vi åt godis och kollade på Fångarna på fortet. Nu ska jag däremot plcoka fram dammsugaren och städa lite, förvånadsvärt (?) nog så är det inte så stökigt. Veckan har gått bra, Andreas och jag har lagat mat och fixat!
see yoou!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0