2 minuter över

Jag har några minuter över att skriva här till er! Ni anar inte hur mycket jag har att göra, mina dagar går i ett det blir sena kvällar och mycket att göra. Det är smyckestillverkning konstant vilket är väldigt kul, sen har jag väldigt mycket i skolan vilket är mindre kul.. Jag har fått ett jobb i Vingåker vilket är GALET KUL, sen så ska jag stå på marknaden i Vingåker snart och måste göra väldigt mycket smycken tills dess och det är också kul.
Som sagt så hinner jag inte med att blogga så mycket, jag ska försöka bli bättre verkligen, men om ni vill se en blogg som uppdaterar väldigt ofta så kollar ni in smyckesbloggen Massa nyheter och roliga saker.
Om ni inte är vän med mig på facebook så bli det så bjuder jag in er till marknaden!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0