40års fest ikväll

Igår efter skolan så hade jag körlektion men en ny lärare och hon var verkligen kanon! Det känns som en evighet kvar till körkortet men ändå inte !!:)
Idag är det fredag och jag älskar fredagar. Inte nog med det så vankas det 40årsfest ikväll och jag ser verkligen fram emot det. Det är min faster som ska ha och vi bor ju typ grannar så det är nära hem.
Andreas kommer hit snart hoppas jag och färgar mitt hår innan, jag hade nämligen tänkt att locka det! Men jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll... Har 4-5 klänningar att välja emellan, men jag ska rådfråga Andreas och se vad kan tycker.
Lägger ut en bild på oss innan vi drar!


Kommentarer
Emelie Karlsson

Ha det så kul :-)

2011-09-16 @ 15:29:58
URL: http://emzi.blogg.no/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0