Heej igen!!

Hej hallå människor, det var inte igår!!
det händer så mycket roligt i mitt liv men jag hinner inte alltid berätta det för er, men nu måste jag skärpa mig, jag ska vekligen försöka ta tag i det här nu och skriva lite. Jag får klagomål rätt ofta för att jag inte bloggar längre men nu ska jag ta tag i det lovar :)
Sen förra inlägget har det skett sjuukt mycket, jag har fyllt 18 år väldigt bäst födelsedag där jag fick en egen bil och jätte fina saker. Jag fick körkort 1 vecka efter min födelsedag vilket är bland det bästa jag gjort i mitt liv. Jag har hållt på med isabells smycken så himla mycket och det är så kul för det bara växer och växer. Jag har väldigt mycket planer och det gäller att man vågar chansa för att vinna. Jag har startat en webshop för mina smycken och har samarbete på gång med olika företag. Jag får frågan flera gången i veckan "Hur går det med dina smycken? du borde tjäna as mycket  i månaden!! men vadå? det är väll bara göra ett smycke?" Oh herregud, snacka om att inte veta hur det är att hålla i ett företag. Så många timmar jag lägger ner och planerar och fixar, räknar ut varje månad inkomster och utgifter. Jag började i Mars månad nu 2012 och planera inför sommaren och idag är det Maj månad och jag är inte ens i närheten av klar. Det är inte bara att göra smycken till en marknad/mässa, du måste anmäla dig, inreda ditt bord/bås/rum. Fixa fina skyltar, fixa påsar, en fint underlag att ha smyckena på. Köpa in grejor och ungefär veta hur mycket som skall göras för att kunna ha produkter på marknaden. Sen kan ni räkna ut själva när man ha ca 50 olika produkter och ska göra 50-60 av varje hur lång tid det tar plus att man säljer under tiden till sommaren. Jag menar inte att det ska vara så självklart men många tror att det bara är att man tjänar så mycket utan jobb. Detta är det absolut bästa jag har börjat med, så himla kul och jag älskar att åka runt och sälja mina grejor! Vill även tacka för att som berömmer mig! väldigt kul!!
I sommar ska jag åka i väg 3 olika mässor/marknader, klicka här för att se!
Har även börjat sälja lösviktste klicka här för att se det!
Annars så rullar mitt liv på, mycket i skolan nu men snart är det lov och det ska bli så skönt! Inte nog med det så skänker jag pengar till barncancerfonden varje månad och har även blivit UNICEF världs föräldrer med. Jag tycker det är viktigt att man hjälper till om man kan.
Hoppas ni alla mår bra så hörs vi ikväll!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0